*Hundvakt*? ♥

Ciao boyz and girlz!

                                             Honeybunny här...;D



Idag ska jag passa min vovve Molly.
Hon är världens sötaste,men lite jobbig när hon biter i saker ^-^

Senare ska ni få se en bild på henne :D

Har ingen mascara idag :) ska fixa mej sen, orkar inte göra det nu när jag bara passar finaste Molly.



Klädsel  

 i ♥ haiti-tröja: New Yorker typ 99kr

svart kofta: H&M 199kr

Jeans: Cheap Monday 800kr




Ni kanske undrar vrf jag passar Molly?
Mamma är och fixar naglarna så jag och brorsan passar henne :)

Så SCHEMAT för idag:




Japp...men nu har detta tagit lååång tid, har dock vart kul ^-^   Bye Bye sweetiepies ;) ♥





Kommentarer
Postat av: Angeliqa

HEj. Fin blogg. besök min hemsida? :)

2010-04-08 @ 15:41:50
URL: http://angies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0