Min Bästavän:

1.Vad heter hon?    Sofia    Elisa    Josefine  ********* 

2. Hur gammal är hon? 11 snart 12

3. När träffades ni sist? igår

4. Vad har hon för hårfärg? Blondiie/ Browniie

5. Brukar hon färga håret? Nepp

6. Vilka färger har hon haft? den hon har?

7.Vad har hon för parfym?
Hennes mami är allergisk, men jag tror britney spears fantasy.

8. Är hon galen? Ganska lugn, men hon har sina dampstunder x) Sry fijaah

9. Vad är erat första minne? Ehm....otroligt många.....men det första roligaste var när typ jag tappade en krona i en brunn vid kyrkan xD. Ni fattar inte om ni inte var där!



11. Vart bor hon? Där jag bor :)


12Ä du avundsjuk på henne? avundsjuka är inget bra, nej.

13 Vad heter hennes syskon? ensambarn så namnlös.
 
14:vart träffades ni första gången? i skolan :)


15. Har du sett henne gråta? Ja,vi är förhelvete bästa vänner ;P

16. Vad gjorde du då? Antagligen kramade om henne & pratade om vad som hänt:)

17. Har du sett henne vara riktigt arg? Ohja!



18. Har ni pratat i telefon någon gång? nä -.-, vad är det för fråga.. Självklart!?



That was my bästie.......


I LOVE U ÄLSKLING :)<3

 


Kommentarer
Postat av: j u l i a

sv: åh tack , haha , men ja kommenterar inte tillbaka bara för att du skrev så utan för att ja svarar på alla kommentarer :D , hihi, hur är de med dig ?:) <3

2010-04-07 @ 19:34:33
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: Honey

SV: Ja,det är bra :)<3



Vad gulligt att du skrev tillbaka ;)<3



Jättefin blogg,jag menar det verkligen :D<3



Hur är det med dig då? :) <3

2010-04-07 @ 19:45:00
URL: http://honeybunney.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A - TAZ.BLOGG.SE

Hej söt=)

Nitar är min inspiration o axelsmycken o jeans=)

Tack så mkt! KRAM

2010-04-07 @ 22:43:43
URL: http://taz.blogg.se/
Postat av: Honey ♥

Äntligen någon som förstår mode!?



Thank god! ♥ :)



Tack för att du svarade förresten! det är inte många som brukar göra det :)...



Forstätt med att blogga ;D



Kramar / Honey♥

2010-04-07 @ 23:02:29
URL: http://honeybunney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0