röv knullad ?

tja tja bloggen fitt jossan här ;) !! åhhh, jag är så jävla KKÅÅÅTT ! fuck fuck fuck me ! jag behöver särigöst någon att knulla just nu ! ogge gjorde slut och drog till hansss fitttiigga AMANDA ANDERSSON ! -.-
varför ? hon är ju min bästavän " elr var det, men idag så ska jag gå runt och knulla upp varenda en jag ser, kanske en ekorre ? vem vet :D
men hälst så vill jag knulla upp en hund, för den har ju en kuk, och det har inte en ekorre ! stackkaarrnn ! :'(
MENMEN !! nu så ska jag hämta mina dildos hos kissie och nåå ..  (MIN ROSA) ..
igår så kom mamma hem med en BH i stl 75 EE man bah asså shit hon tror att jag har skiiit små bröst FUCK HER ..   
 ser ni mina bröst ?? stora vaa ??  synd bara att dom e fejjk asso annars skulle jag inte ha nårra jue hihi shhhh^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0